Δευ - Παρ: 15:30AM - 19:30PM

Νέα θεραπεία προστάτη

Rezum, νέα θεραπεία προστάτη με ατμό.

Νέα θεραπεία προστάτη Rezum. Η μέθοδος/θεραπεία Rezum, αποτελεί ένα νέο τρόπο αντιμετώπισης της καλοήθους υπερπλασίας  του προστάτη. Η τεχνική Rezum, νέα θεραπεία προστάτη με ατμό, εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη από τον Χειρουργό Ουρολόγο Δρ. Γκρίτσιο Παύλο, εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο για αυτή την τεχνική. Αποτελεί μια ελάχιστα επεμβατική μέθοδο με την οποία οι άνδρες που πάσχουν από προβλήματα ούρησης εξαιτίας του προστάτη,  λύνουν το πρόβλημά τους μόνιμα, χωρίς χειρουργείο. Δεν επηρεάζει τη στύση και την εκσπερμάτιση και δε δημιουργεί ακράτεια ούρων. Επίσης δεν χρειάζεται νοσηλεία.

Νέα θεραπεία προστάτη Rezum : Ποιους αφορά.

Η νέα θεραπεία προστάτη Rezum, αφορά άνδρες που πάσχουν από ενοχλητικά συμπτώματα  καλοήθους υπερπλασίας του προστάτη είτε λαμβάνουν φάρμακα είτε όχι. Το κατάλληλο μέγεθος του προστάτη είναι 30 με 80 ml.

Ποια είναι η διαδικασία.

Η μέθοδος εφαρμόζεται στο χώρο των χειρουργείων. Δεν απαιτεί γενική αναισθησία. Τοπική αναισθησία , μερικές φορές σε συνδυασμό με μέθη, είναι αρκετή για να μη νοιώσει κανένα πόνο ο ασθενής. Με τη βοήθεια μιας κάμερας που μπαίνει από την ουρήθρα, εισάγεται στον προστάτη η ειδική βελόνα του συστήματος Rezum. Με τη βελόνα αυτή στέλνουμε αποστειρωμένο ατμό σε συγκεκριμένες περιοχές του προστάτη. Λόγω της θερμοκρασίας, τα κύτταρα του προστάτη που στοχεύουμε νεκρώνονται.

Μετά από 2 με 3 εβδομάδες τα νεκρά κύτταρα του προστάτη αποδομούνται από τον οργανισμό. Έτσι με αυτό τον τρόπο μειώνεται σημαντικά το μέγεθος του προστάτη και κατά συνέπεια σταδιακά ελευθερώνεται η ούρηση. Την πρώτη βελτίωση στα συμπτώματα τη νοιώθει ο ασθενής σε δύο εβδομάδες, ενώ συνεχίζεται να βελτιώνεται μέχρι και τρεις μήνες. Ο ασθενής δε παραμένει στην κλινική. Φεύγει με καθετήρα , τον οποίο τον αφαιρούμε μετά από μερικές ημέρες (συνήθως 2 με 3). Ο ασθενής επανέρχεται άμεσα στην καθημερινότητά του.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της μεθόδου Rezum, θεραπείας με ατμό.

• Δεν έχει τους κινδύνους του χειρουργείου και της γενικής αναισθησίας.
  • Μπορεί να εφαρμοστεί και σε ηλικιωμένους , με σοβαρές παθήσεις ασθενείς.
  • Δεν επηρεάζει τη σεξουαλική ζωή του άνδρα.
  • Δεν προκαλεί ακράτεια ούρων.
  • Δε χρειάζεται νοσηλεία.
  • Έχει άμεση επάνοδο στην εργασία.